Ons kantoor zoekt nieuwe medewerkers! Door sterke groei sinds 2022, vooral in het KMO-segment, willen we investeren in extra krachten voor een vlotte toekomst. Interesse? Contacteer ons voor een gesprek, ook als je nu in een andere sector werkt. Ontdek hoe mooi ons beroep is! - Lees meer ...

Hoe doe je dat?


Via KBC Mobile


1. Meld je aan in de app
2. Op jouw overzichtsscherm vind je rechtsboven het blauwe icoontje van "Kate" (jouw de virtuele assistente)
3. Kate vraagt je “wat wil je doen?”
4. Daar kan je invullen: “schade aangeven”
5. En vervolgens “Doe een aangifte”
Kate zal je dan je lopende schadedossiers tonen (waar je deze ook kan opvolgen na aangifte)
6. Je kiest dan onderaan “start een nieuwe aangifte”
7. Kies de juiste polistegel
8. Je kan nu de extra info doorgeven en de aangifte is klaar.
9. Opvolgen kan je op dezelfde plek.

Via KBC Touch

1. Aanmelden
2. Kies in de rechter bovenhoek “contact”
3. Klik op het kader “schade aangeven en opvolgen”
4. Je kiest dan onderaan “start een nieuwe aangifte”
5. Kies de juiste polistegel
6. Je kan nu de extra info doorgeven en de aangifte is klaar.
7. Opvolgen kan je op dezelfde plek.